RIDE 5 - Rebel Pack
Het RIDE 5 - Rebel Pack bevat: - Aprilia Tuono V4 Factory E5 - Racing Modified (2021) - Yamaha YZF-R7 (2022) Spring in het zadel en laat je spoor op het asfalt achter met het RIDE 5 - Rebel Pack! Wil je je onderscheiden van de massa? Dan is de agressieve YZF-R7 echt iets voor jou! Met de tweecilinder CP2-motor en het ultralichte chassis ben je er klaar voor om het op te nemen tegen elke supersport met middelgrote motor! Is 689cc niet genoeg voor je? Wat dacht je dan van 1077cc? We hebben het niet over zomaar een oude motor, maar over een Factory: een naam die garant staat voor geweldige prestaties van Aprilia. En de Tuono V4 heeft een naam hoog te houden. Deze hypernaked neemt de race-eigenschappen van een supersport en zet er nog een tandje bij, dankzij de nieuwe aluminium achterbrug met lagere verstevigingsbeugels. Laat je innerlijke leeuw los met het gebrul van de 175 pk! Deze DLC is niet inbegrepen bij de Season Pass.