RIDE - 2015 Top Bikes Pack 1
Met de DLC RIDE - 2015 Top Bikes Pack 1 kun je op 7 van de beste modellen scheuren die in 2015 zijn gemaakt. Kies uit motoren van de beroemdste fabrikanten ter wereld, waaronder Triumph, Kawasaki, Ducati, BMW en Yamaha!