Riddled Corpses EX
Riddled Corpses EX is een twin-stick arcade shooter gemaakt in de stijl van 8/16 bit arcade games. Reis door verschillende locaties vol gevaren en enorme eindbazen. Kies je karakter verstandig en maak goed gebruik van hun vaardigheden en de speciale items (klok, dynamiet en kanonnen) om vooruitgang te maken en zo de wortel van het kwaad te vernietigen! - 60 snelle FPS-actie - 2-speler lokale coop - 6 karakters met verschillende statistieken en mogelijkheden - Arcade-, verhaal- en overlevingsmodi - Combo-systeem - Kwaliteit chiptune muziek - Registreer jouw beste scores op de online leaderboard!