Ricky Recharge
Ricky wordt alleen wakker in een robotapocalyps. Hier had hij al die tijd op gewacht! - Probeer de hoogste score te halen en zo lang mogelijk in leven te blijven! - Synchroniseer de polariteit van je wapen met de robots om de maximale punten te halen! - Blijf je wapen opladen en gebruik je zuurverdiende munten om je vaardigheden te upgraden!