Reverse Cosplay Pack
Word de Avatar van de Saints Row Community met het Reverse Cosplay Pack. We hebben twee outfits - gekozen uit de beste inzendingen van onze fans voor onze Reverse Cosplay-wedstrijd - toegevoegd aan de game.