REVEIL - Funhouse Pack
Het Funhouse-Pack bevat: -De originele soundtrack van Reveil, 14 originele, schitterende en angstaanjagende composities. -Digitaal beeldboek, met kijkjes achter de schermen en info over hoe de beelden zijn gemaakt. -Zwart-wit camerafilter dat een echte griezelsfeer in het spel oproept. -Geluidsfragmenten, stukjes uit de wereld van Reveil en fragmenten met de stemacteurs uit het spel. -Commentaren van de ontwikkelaars zoals je die ook in het spel vindt en die je meer achtergrondinformatie geven. Vrijwaringsclausule: Optionele camera-effecten en commentaren van de ontwikkelaars zijn na de eerste keer spelen beschikbaar.