Retrowave bundle
Surf stijlvol over de retrogolf met stoere en speciaal ontworpen retrofuturistische uitrusting. Naast de nieuwe Night Rider-outfit ontvang je ook een nieuwe lak voor je buggy (Speedmaster Turbo) en drie nieuwe blauwdrukken voor wapens. Maar laat je niet misleiden door hun flitsende designs! Iedereen die de machete Blademaxx, de revolver Vindicator 2000 of het automatische geweer Volkatronix aanziet voor speelgoed, krijgt daar meteen spijt van. De onbetwiste ster van de show is de Volkatronix. Hij is speciaal ontworpen door Tolga en Fatin voor Volkan Dal en het eerste vuurwapen van Dying Light dat elektrische kogels afvuurt, en daarom een onmisbaar wapen in je arsenaal. Let op, de lak voor de buggy vereist het uitbreidingspakket Dying Light: The Following.