Resident Evil Re:Verse
Geliefde Resident Evil-personages nemen het tegen elkaar op in een strijd op leven en dood! Test je vaardigheden tegenover andere spelers in deathmatchgevechten van zes personen. Maar vergeet niet de afschuwelijke chemische wapens! Je moet de vaardigheden van helden en chemische wapens onder de knie krijgen als je voor de overwinning wilt gaan! Let op: Capcom ID is vereist om te kunnen spelen. BELANGRIJKE KENNISGEVING: De dienst voor Resident Evil Re:Verse eindigt op 30 juni 2025 08:59 uur CEST. Met ingang van deze datum zal de game niet langer te spelen zijn. Resident Evil Re:Verse en alle bijbehorende DLC zullen met ingang van 3 maart 2025 23:59 uur CEST niet langer gedistribueerd worden.