Reserve-eenheden
Het "Reserve-eenheden"-pakket bevat de unieke uniformen van eenheden die voornamelijk in de achterhoede werden ingezet, van de Italiaanse "Carabinieri Reali" militaire politie tot de Oostenrijks-Hongaarse "Standschützen" die werden opgeroepen om de bergen van Tirol te verdedigen. Er zijn vier snorren en vier gezichtsitems, plus een gezicht voor elke factie. Het 'Reserve-eenheden'-pakket bevat 40 onderdelen: - 6 Italiaanse uniformen - 8 Italiaanse hoofddeksels - 6 Oostenrijks-Hongaarse uniformen - 10 Oostenrijks-Hongaarse hoofddeksels - 4 Gezichtsitems - 4 Snorren - 2 Gezichten (één per factie) De Italiaanse uniformen bevatten die van de gevreesde "Carabinieri Reali" militaire politie-eenheden. Deze eenheden werden soms ingezet in de frontlinies en doorstonden zware gevechten. Hun karakteristieke archaïsche "Lucerna"-hoed herinnert aan een ander tijdperk. Zowel de uniformen van de Carabinieri-infanterie als die van de officieren zijn beschikbaar. De andere klassen hebben uniformen met een tentrol op hun respectievelijke klasse-uitrusting, gecombineerd met een over het algemeen meer gehavend uiterlijk. De Oostenrijks-Hongaarse troepen krijgen de uniformen van de "Standschützen" bergeenheden, bestaande uit vastberaden oude mannen en reservisten die waren opgeroepen om de bergen van Tirol te verdedigen. Er zijn ook "ersatz"-uniformen (reserve-uniformen) bijgevoegd. Ze vallen zeker op omdat ze gemaakt zijn van karakteristiek corduroymateriaal. Er is een ruime keuze aan typische ersatz- en bergpetten, waaronder petten met skibril en eikenbladeren van de elite. Het pakket bevat vier ongelooflijke snorren, zoals de welbekende "Friedrich Nietsche" en de bijzondere snor van "Maurice de Hirsch". Vier gezichtsitems zijn inbegrepen: oudere reservisten hadden vaker een bril en daarom bevat het pakket twee knijpbrillen in de stijl van de dichter "WB Yeats" en de Duitse generaal "Max Hoffman". Ook droegen achterhoedeboodschappers en motorkoeriers een iconische chauffeursbril. Een Hongaarse pijp is ook inbegrepen tot slot. OPMERKING: DEZE DLC BEVAT ALLEEN COSMETISCHE INHOUD.