Releaseburg
Betreed de meedogenloze wereld van Releaseburg, een rogue-like survivalshooter die zich afspeelt in een post-apocalyptische stad vol chaos. De straten kleuren rood terwijl hordes groteske zombies uit de ruïnes herrijzen. Elke confrontatie is een genadeloze test van vaardigheid, precisie en lef. Beheers het unieke schietsysteem gebaseerd op timing en controle. Van snelle pistoolschoten tot vernietigende geweersalvo’s – elk wapen vraagt om meesterschap. Pas je strategie aan, navigeer door willekeurig gegenereerde stadsdelen en trotseer eindeloze golven van vijanden. Elke run brengt nieuwe uitdagingen en kansen om te overleven – geen enkele tocht door Releaseburg is hetzelfde. In deze wereld van bloed en verval is je nauwkeurigheid je redding… en aarzeling betekent de dood.