reky
Dit puzzelspel is een oogstrelende combinatie van minimalisme en elegant design. De besturing lijkt eenvoudig te begrijpen, maar het bereiken van de laatste verdieping zal geen gemakkelijke opgave zijn. Eenvoud is de sleutel Hoewel de regels misschien eenvoudig te begrijpen zijn, zijn de meeste uitdagingen allesbehalve eenvoudig. Onthoud de regels van deze wereld, en het zal geen probleem zijn om als winnaar uit de bus te komen. Voelen De gameplay van reky wordt nog versterkt door de rustgevende soundtrack. Laat je meevoeren naar deze unieke esthetische ervaring.