Recept van liefde
Terwijl de eerstejaars middelbare scholier Yuma zijn gekochte lunch aan het eten was, verscheen de mooie senpai Mio voor hem. Ze bood hem haar zelfgemaakte bento aan en zei: "Ik kon het niet helemaal opeten." Zo begint een zoet en bitter liefdesverhaal uit de jeugd. De speciale lunchpauzes samen op het bankje achter het schoolgebouw brengen hun harten langzaam dichter bij elkaar. Een verhaal over een eerste liefde die ontluikt ondanks jaloezie en misverstanden. Bevat Japanse voice-acting.