Reap & Sow: Herfstcontentpakket
Reap & Sow: Herfstcontentpakket De eerste van de officiële seizoenscontentpakketten voor CATAN - Console-editie, Reap and Sow, bevat alles wat je nodig hebt om voor die gezellige herfstsfeer te zorgen in je volgende potje CATAN - Console-editie! Met dit pakket is het hele eiland Catan bedekt met pompoenen, vogelverschrikkers en meer. Elke tegel krijgt een nieuw jasje met herfstbladeren die over het landschap waaien en dwarrelen. Niet alleen het eiland zelf krijgt een nieuwe look, maar je hele spel krijgt een herfstachtige make-over!