Realm Royale Bass Drop Bundle
Het feest stopt nooit met de Realm Royale Bass Drop Bundle! Begin het feest met de Bass Drop Skydive en laat daarna beats en vijanden vallen als de Technomancer Mage. Rijd de strijd in op de Neon Booster hoverbike mount, die ook wordt gefeatured in de Boosted geanimeerde spray! En als je een gevecht verliest maar nog niet voor de muziek uit wilt lopen, kun je proberen om aan je lot te ontsnappen als de altijd modieuze Beat Boks-kip! De Bass Drop Bundle bevat de volgende items: Technomancer Mage Skin Neon Booster Mount Beat Boks Chicken Skin Bass Drop Skydive Boosted geanimeerde spray In Realm Royale kun je een klasse kiezen en dodelijke wapens en krachtige vaardigheden looten waarmee je je eigen kampioen kunt maken. Verken een fantasiewereld te paard en craft spelbepalende legendarische uitrustingen. Kun jij de eerste fantasy Battle Royale met 100 man overleven?