Real Farm - Potato Pack
Het is tijd om de Real Farm-ervaring uit te breiden met het Potato Pack! Dit pakket bevat alles wat je nodig hebt om aardappelen te verbouwen met nieuwe machines en voertuigen. Voltooi vele nieuwe opdrachten en word een echte aardappelboer! ● Verbouw een nieuw gewas: aardappelen! ● Bestuur 2 nieuwe oogstmachines: de Rival PH-4 en de Rival PH-4X ● Gebruik 5 nieuwe werktuigen voor het planten, cultiveren en oogsten van je nieuwe aardappelvelden ● Bestuur 3 nieuwe leuke voertuigen: de Ebon Q-Bike, de Hercules S-GT en de Ebon SUV.