Real Cake Maker: Cool Kidz
Met deze DLC speel je vrij: - 4 nieuwe schattige jurkjes - 8 nieuwe charmante topjes - 8 nieuwe kleurrijke shorts - 5 nieuwe schattige schorten met leuke designs - 8 nieuwe speelse baseballpetten - 4 nieuwe frisse paren schoenen - 14 nieuwe fantastische kapsels - 2 nieuwe keukengadgets: een mixer en een bekerblender Creëer schattige looks en geniet van bakken met een nieuwe stijl!