Ratshaker Supporters Pack
Ratshaker - Supporterpack VOOR DE GETROUWEN. VOOR DE GESTOORDEN. VOOR HEN DIE SCHUDDEN. Van je eerste, trillerige greep tot de laatste, wanhopige kneep heb je ons gesteund. Je hebt geschud. Je hebt geleden. Jij begrijpt het. Dit supporterpack is voor iedereen die in onze goede zaak gelooft. Voor iedereen die bereid is om wat extra meters te lopen voor ons en onze onafwendbare spiraal van waanzin. WAT HEBBEN WE GEDAAN? * ZEVEN NIEUWE SKINS - Grotesk, groots, gruwelijk. Stuk voor stuk zo fout als het maar kan. * VOLKOMEN COSMETISCH - Geen buffs, geen bonussen, geen voordeeltjes. Gewoon een RAT met een uiterlijk en geluiden waar je spijt van zult krijgen. * EEN VERBOND ONDER ONS - Dit is niet zomaar DLC. Dit is een PACT. Je koopt deze DLC niet alleen, je legt je erop toe. Wij zijn nu onlosmakelijk met elkaar verbonden. Je kiest ervoor iets te steunen dat geen weldenkend mens zou steunen, en jouw geld is op weg naar iets dat elke verbeelding tart. ONZE DANK. ONZE ERKENTELIJKHEID. ONZE BOETEDOENING. IN DE DUISTERNIS GAAN WIJ TE WERK. Een zwak schijnsel maakt zich los van onze schermen terwijl we werken aan onze zieke creatie. Wanneer de ene dag eindigt en de volgende begint, is ons een raadsel. Willens en wetens storten we ons op deze gekte, waarin we angstbeelden uit de krochten van onze geesten tot leven brengen. Dankzij jouw steun kan deze gekte voortetteren. We blijven werken, we blijven creëren, we blijven schudden. Want anders kunnen wij het wel schudden. Bedankt. We houden van jullie. We vrezen jullie. HOOG TIJD OM TE VERVELLEN.