Rat Protocol
Ontsnap als gemuteerd knaagdier uit gevaarlijke laboratoria in een puzzelavontuur vol bizarre experimenten! Bizarre wetenschap en puzzelmechanismen waarbij je blokken moet verschuiven zorgen samen voor een hersenkrakend avontuur in Rat Protocol Wanneer een proefdier door een onverwacht experiment de kracht en intelligentie van een mens krijgt, besluiten de verantwoordelijke wetenschappers de grenzen van de nieuwe vaardigheden van hun creatie te testen. Leid de laboratoriumrat door steeds lastiger wordende kamers door kisten te duwen, gevaarlijke laserstralen te blokkeren, schakelaars te activeren en explosieven te laten ontploffen. Zoek de juiste volgorde om obstakels uit de weg te ruimen, zodat de laboratoriumrat bij de sleutelkaarten kan komen om de deuren te openen en door te gaan naar de volgende test. Maak je het experiment tot een succes of leid je je knaagdier naar een vroegtijdig einde?