Rare Replay
Rare viert zijn 30e verjaardag met een unieke verzameling avonturen van iconische personages uit de geschiedenis van Rare. Rare Replay omvat een uitgebreid scala aan games voor zowel ervaren als beginnende gamers; van de eerste 2D-klassiekers tot Xbox 360-kaskrakers. Knok met de Battletoads, grijp Jiggies in Banjo-Kazooie en ga de strijd aan in Perfect Dark! Er is ook bonuscontent en exclusief beeldmateriaal over het ontstaan van de topgames in Rare Replay. Leer alle basis-skills of perfectioneer je vaardigheden met compleet nieuwe snapshot-uitdagingen en 10.000 gamerscore. De beste games uit de geschiedenis komen opnieuw uit, exclusief voor Xbox One!