Rainbow Six Extraction Pre-orderbonus
Pre-order nu en krijg toegang tot de Orbital Decay-bundel. Deze bundel bevat het Orion-uniform en -headgear (alleen toepasbaar op Finka en Lion), de universele Vaporized-wapenskin en de Crashlander-charm. Alle voorwerpen zijn van epische zeldzaamheid.