Raiden
Download en speel als Raiden - de oudere dondergod heeft gezworen de Earthrealm te verdedigen tegen alle bedreigingen. Terwijl de door Brainiac veroorzaakte inter-universele crisis door het multiversum raast, wordt Raiden opgeroepen om te vechten tegen de verzamelaar van de werelden, om zo beide rijken te beschermen. Raiden weet dat als dit universum valt, zijn eigen universum het volgende doelwit van Brainiac zal worden.