Raging Justice
Raging Justice is een klassieke beat ‘em up van epische proporties die de woeste charme van het genre razend en tierend de 21e eeuw in sleept! De stad is in chaos! Misdaad en corruptie vieren hoogtij met gespuis dat een spoor van chaos achterlaat. Het is aan jou om al slaand, trappend en knokkend voor gerechtigheid zien te zorgen tegen dit tuig. Belangrijkste kenmerken: Bottenkrakende gevechten: Laat maximaal geweld neerdalen op genadeloze criminelen in woeste side-scrolling gevechten! Ga vechtend door 2D-slachtingen vol adrenaline en onmiskenbaar klassieke gevechten! Arrestatiebevelen: Doe alles volgens het boekje, waarbij je je vijanden overweldigt en arresteert om gezondheid te krijgen en leveluitdagingen te voltooien, of neem het recht in eigen hand, bewapen jezelf en deel een verwoestende stijl van gerechtigheid uit. Word jij tussen al die bruten de 'good cop' of de 'bad cop'? Wees wel gewaarschuwd, want acties hebben gevolgen... Wapens: Ontketen absolute verwoesting door je uit te rusten met een waanzinnige verscheidenheid aan wapens! Daver door een kroeggevecht met een kruk, ga al hakkend met een mes door steegjes of maai boeven neer met een grasmaaier! Gerechtigheid voelde nog nooit zo goed. Lokale co-op: Pak de criminele wereld in je eentje aan of werk samen met een partner in een co-op bloedbad! Algehele vernietiging is gegarandeerd wanneer je de innerlijke woede ontketent... Zorg er wel voor dat je doelen kloppen, anders kun je het slachtoffer worden van de anarchie van eigen vuur! Algemeen klassement: Vergeet good cop/bad cop, zet je zonnebril af en probeer de beste agent te worden! Naarmate de spanning stijgt, stijgt ook je score. Heb jij het in je om echt geweldig te zijn?