Radon Break
Radon Break is een klassiek spel in Brick Breaker-stijl. Breek stenen door de bal te gebruiken. Krijg items zoals snelheid, balsplitser en formaat van de paddle om het spel uitdagender te maken. Sommige specials zoals geweer, powerball of blokmuur helpen je tijdens het spelen van je spel. Radon Blast zit vol met willekeurig gesorteerde stadia. Spring van fase naar fase, verzamel bonusitems voor een betere hogere score.