Pyramid Quest 2
Pyramid Quest 2 is een verkennings- en schatzoekspel geïnspireerd op klassieke platformspellen. Het doel is om de drie delen van een artefact te vinden en de poort naar het volgende niveau te openen terwijl je diamanten en munten verzamelt. Vallen, obstakels en vijanden van vroeger maken de zoektocht erg gevaarlijk en uitdagend. 3D-graphics verpakt in een mooie grafische stijl, geweldige 2.5D-levels en bewezen gameplay zorgen voor urenlang speelplezier.