Pure Farming 2018
Verover de wereld en breid je boerenrijk uit over vier continenten! Maak kennis met alle aspecten van het moderne boerenleven, zoals veeteelt, boomgaarden, kassen, landbewerking en groene energie. Werk in waarheidsgetrouwe kopieën van landbouwvoertuigen van de grootste fabrikanten ter wereld, zoals Zetor, Landini, McCormick, Gregoire, DAF en Mitsubishi. Reis naar al je boerderijen in Italië, Colombia, Japan en de Amerikaanse staat Montana. Kweek unieke lokale gewassen en gebruik er de juiste machines voor die nog nooit eerder in boerenbedrijfsimulaties te zien zijn geweest, zoals de rijstplanter en de hennepoogster. Kies uit drie verschillende speltypen voor verschillende speelstijlen: geniet van de vrijheid en de uitdaging van het runnen van je eigen bedrijf in Free Farming, leer alles over landbouw in My First Farm, of test je boerenvaardigheden in de doelgerichte Farming Challenges.