Pure Chess Steampunk-spelpakket
Geef je schaakbord een steampunk-tintje met dit Steampunk-spelpakket. Dit pakket is geïnspireerd door science fiction in een Victoriaanse setting en bevat een steampunk-zeppelin en een set prachtige schaakstukken.