PUBG - Starter Pack
Deze speciale eenmalige bundel bevat een selectie items voor een geweldig voordelige prijs! Alles wat je nodig hebt om aan de slag te gaan in Battlegrounds! Bevat: - 3 kostuumskins - Bonus 500 G-coin - 10.000 BP - 50 Contraband-coupons * Zodra je dit artikel koopt, wordt de G-coin aan je account toegevoegd en kun je het itemkrat openen in het aanpassingsmenu. * Je kunt dit pakket één keer per account kopen. * Bonus G-coin is beschikbaar gedurende 5 jaar na ontvangst.