Psychonauts 2 Decoration Pack
Het Psychonauts 2 Decoration Pack opent een psychoportaal naar een tijd boordevol mysterie, intriges en spannende/gevaarlijke Motherlobe-stageplaatsen. Deze eenmalige set met van alles en nog wat bevat de absolute topper de Psychonautical-bril, twee handgrepen boordevol actie, één Raz-helm-periscooptuit, drie hersenkrakende glazuren, een energiek en heldhaftig ornament van 's wereld grootste (Junior) Psychonaut en een ongelooflijke verzameling van twaalf nieuwe stickers.