Professor Gigavolt-Pack
Haal het Professor Gigavolt Cosmetics-pack om je Dancer Card en Scoring Effects te personaliseren met leuke items die zijn geïnspireerd op de gekke en elektrische wereld van het nieuwe speltype Party!