Professional Farmer: American Dream
Leef de Amerikaanse droom op je ranch in de VS! Professional Farmer: American Dream – de nieuwste spin-off van de Professional Farmer-serie – voert je naar een ranch in de fascinerende landschappen van de Midwest. Realiseer tussen enorme bergketens je droom om rancher in Amerika te worden, met weelderige stukken land zo ver het oog reikt! Bestuur pickups en tractors, zorg voor je vee, bebouw je land en oogst je gewassen! Grijp deze kans om je te specialiseren in de bloeiende Amerikaanse pompoenindustrie. Werk met originele apparatuur en verdien bakken met geld!