Prison Architect - Undead
Undead voegt een gloednieuw scenario toe aan Prison Architect, met als enige doel overleven. Red je gevangenen en weer de aanvallen van de ondoden af in deze nieuwe, griezelige uitbreiding! Lijst met kenmerken (ook beschikbaar in 'Escape Mode') Verwelkom het kerkhof Deze nieuwe Quick Room vervult de behoefte van je gevangenen aan vrijheid en comfort, en maakt ze 12 uur lang kalmer. Maar pas op als je grafstenen toevoegt, want die verstoren de vredige sfeer... De doden herrijzen In Undead is niemand veilig. En er zijn veel manieren om een Geïnfecteerde te worden. Eén gevangene kan ziek worden, wat anderen kunnen gebeten worden door een onvriendelijke ondode en een stel geïnfecteerde gevangenen kan op het kerkhof herrijzen. Bewakers hebben geen controle over de geïnfecteerde eenheden. Ze bewegen en handelen zelfstandig in de gevangenis tot ze worden gestopt. Gevangenen en bewakers kunnen proberen ze af te weren, maar als dat mislukt, worden ze opgenomen in de dodelijke horde! Wie moet je bellen? Premiejagers! Als alles uit de hand loopt (daar kun je op wachten) en je gevangenis de uitbraak niet meer onder controle heeft, bel je de Premiejager Alarmlijn. Stoere, getrainde premiejagers komen dan meevechten tegen de ondoden. Nieuwe vallen, technieken en wapens Tijden van nood vragen om drastische (en creatieve) maatregelen. Gebruik zombie-aas om de ondoden te lokken, bouw een ommuurd gebied en sluit ze daarin op, of steel die schitterende kettingzaag die je al een tijdje op het oog hebt. Alles is toegestaan in de strijd tegen de horde.