Prison Architect - Perfect Storm
Er komt een storm aan, bewaker! Prison Architect: Perfect Storm laat het subsidies, noodhulpdiensten, personeelstraining en calamiteiten regenen. Belangrijkste kenmerken: Opstand voor de storm - Calamiteiten als koudegolven, hittegolven, rattenplagen en hevige stormen kunnen structurele schade, lagere gevangenisbeoordelingen en chaos in het complex veroorzaken. Pompen of verzuipen - Ongediertebestrijding, loodgieters, reparateurs en noodhulpdiensten voor wegonderhoud zijn beschikbaar om te helpen bij calamiteiten. Met training op het gebied van elektriciteit, koudebestrijding, brandveiligheid, eerste hulp en ongediertebestrijding kan het personeel de schade beperken en alles onder controle houden. Financiële steun - Subsidies voor rampenbestrijding, hittegolven, noodprotocollen, bodemverzakkingen, geavanceerde personeelstraining en het retrofitten van voorzieningen helpen je met de voorbereiding op calamiteiten. Noodweer op komst - Controleer de huidige en verwachte weersomstandigheden en maak gebruik van voorwerpen die het weer voorspellen om op de hoogte te blijven van naderende rampen.