Prison Architect - Jungle Pack
Jungle Pack is een cosmetisch pakket, waarmee je je complex midden in een weelderig tropisch woud plaatst. Je bent ver verwijderd van de beschaving en moet niet alleen je gevangenen onder controle houden, maar ook de gevaren van de natuur aanpakken. Denk je dat jij dat aankunt? De belangrijkste kenmerken van Jungle Pack zijn: Een gevangenis in de jungle! Leef je uit met houten meubels, vijf nieuwe vloertypen (eentje specifiek voor water!), een buitenbioscoop en nieuwe muren en deuren. Alles is bestand tegen de omstandigheden van de jungle. Tropische koorts (en manieren om die te overleven) Tropische koorts kan zich verspreiden onder de gevangenen. Gelukkig kun je de koorts bestrijden en onder controle houden met bedden met klamboes, vuurkuilen en een nieuw, revolutionair medisch programma. Een andere omgeving In de jungle vind je nieuwe bomen, die je kunt kweken en verkopen, of kunt omhakken voor hout. Er zijn ook een paar soorten hout beschikbaar voor wachttorens, afvoerbuizen, enz.