Prison Architect - Island Bound
Welkom bij The Rock, bewakers! Prison Architect: Island Bound introduceert meer manieren om te bouwen en te beheren. Zee en lucht: gebruik veerboot- en helikoptertransporten om voorraden en gedetineerden bij de aanlegplaatsen af te leveren. Maar er zijn meer toegangspunten om smokkelwaar de gevangenis in te krijgen. De toeleveringsketen koppelen: maximaliseer de efficiëntie van je gevangenis door aanlegsteigers, helikopterplatforms en wegen aan specifieke leveringen te koppelen. Wijzig welke services beschikbaar zijn voor elk afleverpunt. Maximale beveiliging: nieuwe beveiligingsobjecten maken het makkelijker om voorraden en gevangenen te zoeken. Je kunt ook extra noodhulpdiensten oproepen als het uit de hand loopt. Eilandleven: pas je eiland aan met meer dan 15 tegels en objecten. Geef het land vorm met grachten, rivieren en meren voor beveiliging of stijl. Geen toegangswegen nodig! The Rock: beheer de Alcatraz-gevangenis en Alcatraz-eiland met 2 vooraf gemaakte kaarten.