Prison Architect - Future Tech Pack
In een niet zo verre toekomst... Bewaker: Lin, Alexis Notitienummer: 6559X Het is eindelijk zover! Met onze baanbrekende gereedschappen en geavanceerde robottechnologie hebben we de perfecte penitentiaire inrichting gebouwd. Geen opstanden meer, geen gevechten; alles zal ordelijk zijn. Ik hoef alleen maar op deze knop te drukken en de technologie haar gang laten gaan. ... O nee, wacht... probeert die vent weer te ontsnappen? Het Future Tech Pack brengt de nieuwste technologie naar je gevangenis. Geavanceerde zoeklichten Dit technologische wonder volgt gevangenen die zich misdragen. Niets blijft onopgemerkt dankzij de beveiligingscamera, een felle lichtstraal en een sirene. En het mooiste hiervan? Je kunt de zoeklichten zelf bedienen! Nieuwe vloeren, futuristische deuren en pasjes Vierkant is zo passé. Omarm de toekomst met zeshoekige en driehoekige tegels. Dankzij de nieuwe, glanzende pasjes die iedere futuristische deur openen, hebben je bewakers geen sleutels meer nodig. Bouwkundige updates, apparaten en schattige robothonden Zeg maar dag tegen betonnen muren en verwelkom glas. Met glazen muren kun je je gevangenen altijd in de gaten houden. En als dat nog niet genoeg is, kun je ze ook een volgband laten dragen. Kijk waar ze zich bevinden met het volgmenu, monitoren en routers. Je hebt ook nog een elektrisch hek tot je beschikking als je dat nodig vindt. Tot slot hebben we de uniformen van de gevangenen en bewakers opnieuw ontworpen om ze futuristischer te maken. En vergeet Subwoofer en Byte niet, de twee nieuwe robotwaakhonden.