Pride Decoration Pack
Het Kiln Pride Decoration Pack bevat achttien nieuwe kleurrijke decoraties voor je potten waaronder negen nieuwe stickers, twee nieuwe vlagtoppers en zeven gestreepte glazuren om met je prachtige potten Pride te eren!