Prey: Typhon Hunter
Mooncrash bevat Prey: Typhon Hunter, een online multiplayer-update. Typhon Hunter is een dodelijk kat-en-muisspel tussen een eenzame overlever (Morgan Yu) en vijf andere spelers die als vormveranderende Mimics rondsluipen, jagen en zich verstoppen. Ieder voorwerp kan een vijand zijn. Wie overwint: Morgan of de Mimics?