Presidential Pack
De betekenis van "Presidentieel" wordt pas echt duidelijk met satirische maskers van de hoogste leider van Amerika. Zet de tronie op van twee van de meest gewaardeerde stichters van Amerika of van de twee staatshoofden die het nieuwe millennium inluidden. Inclusief twee nieuwe outfits en een pruik die past bij iemand wiens hoofd de bankbiljetten siert.