Predator: Hunting Grounds – Wolf Predator DLC Pack
Deze Predator heeft meerdere Xenomorphs – en zelfs een Predalien – uitgeschakeld en heeft zich daarmee bewezen als een van de gevaarlijkste vijanden die je kunt treffen in een gevecht. Word nu zelf een meesterjager met dit nieuwe DLC-pack voor de Wolf Predator. Dit DLC-pack bevat de premiumklasse Wolf Predator.