Predator: Hunting Grounds - Viking Predator
Vikingplunderaars hebben landen ver over hun eigen grenzen veroverd en daarmee de aandacht getrokken van iets dat ze nooit hadden verwacht. Eeuwenlang zijn alleen de sterkste en dapperste krijgers op jacht gegaan naar deze legendarische jager om hem te verleiden tot een rituele strijd. Stuur je vijanden naar de glorieuze hallen van Walhalla als de angstaanjagende Vikingpredator. Dit DLC-pack bevat de premium Predator-klasse met pantsertinten en vroege toegang* tot het verwoestende nieuwe Predator-wapen: de strijdbijl.