Predator: Hunting Grounds – Valkyrie Predator DLC Pack
Als de Walkure-Predator je trofee opeiste, werd dat gezien als een grote eer en was je verzekerd van de reis naar Walhalla. Velen vochten om de eer haar te vellen, maar niemand slaagde daarin vanwege haar snelheid en goddelijke wapentuig. Speel nu als de mythische jager met het nieuwe DLC-pack Walkure-Predator. Dit DLC-pack bevat de premium Predator-klasse met pantsertinten en vroege toegang* tot het machtige dubbelhandige Predator-wapen: de Noormannenhamer.