Portal Knights
Bewijs jezelf als een Portal Knight door je personage te levelen, epische wapens te creëren en vijanden te verslaan in deze 3D-sanbox actie-RPG. Ontdek tientallen willekeurig gegenereerde eilanden! Bouw vrijwel alles! In een wereld die verscheurd is door het Fracture en geterroriseerd is door de Hollow King, zijn jij en je vrienden de enige hoop! - RPG-personages inclusief krijger, verkenner en magiër. - Tactische actiegevechten. - Epische eindbaasgevechten. - Reis tussen willekeurig gegenereerde 3D-zandbakwerelden. - Maak kennis met de kleurrijke inwoners van het land, voltooi hun queestes, en rekruteer ze voor je thuisbasis. - Bouw je eigen eiland! Creëer snel en eenvoudig GEWELDIGE structuren in de creatieve modus! - Mijn en verzamel grondstoffen uit het hele land om je arsenaal en voorraden op te bouwen. - Bouw je thuisbasis met talloze materialen en meubels. - Sla de handen ineen met je vrienden tijdens multiplayer voor 4 spelers en gedeeld scherm voor 2 spelers.