Portal Knights - Emerald Throne-pack
Personaliseer je personage en je thuisbasis met het Emerald Throne-pack dat bestaat uit: - Emerald Crystal Shard Throne - Green Pioneer-vlag - Pilot Hat - Green Neon Block Type - Purple Neon Block Type - Emerald-kat - Rainbow World Island De wereld van Elysia heeft je nodig! Doe mee met deze coöperatieve, 3D-zandbak actie-RPG om je personage te levelen, epische wapens te creëren, vijanden in realtime te verslaan en vrijwel alles te bouwen! Creëer je avontuur. Maak je held. Word de ultieme Portal Knight!