Portal Knights - Druïden, furfolk en relikwieën verdedigen
Reis naar de andere kant van Faynore om zijn heilige relikwieën te verdedigen! OPTIES: SPEEL ALS DRUÏDE! Omarm je ""wilde kant"" met deze nieuwe, speelbare klasse die zich kan veranderen in angstaanjagende dieren! SPEEL ALS FURFOLK! Creëer je eigen lid van een trots, nieuw ras met aanpasbare bontkleuren, oren, snuiten enz.! VERDEDIGEN DE STERRENSTENEN! De nieuwste spelmodus roept je op om de heiligste relikwieën van het Furfolk te beschermen in arena's belegerd door indringers! Maak vallen tussen de aanvalsgolven om je kansen te vergroten. HEROÏSCHE BELONINGEN EN RIJDIEREN De dappere verdedigers van de Sterrenstenen worden beloond met zeldzame nieuwe schatten, zoals mythische rijdieren zoals eenhoorns en draken! BRENG JE VRIENDEN NAAR FAYNORE Verwelkom andere spelers op de Furfolkeilanden van Faynore! Let op: alleen spelers met deze uitbreiding kunnen items gebruiken die daar gevonden zijn.