PopCap-bundel
De bundel bevat Plants vs. Zombies Garden Warfare, 200.000 munten voor gebruik in Plants vs. Zombies Garden Warfare en Peggle 2 Magical Masters Edition. Plants vs. Zombies Garden Warfare plaatst je midden in de tuinoorlog en geeft je een compleet nieuwe en explosieve co-op- en multiplayer-actie-ervaring. Knal zombies en planten neer in een explosieve wereld die de diepgang van een traditionele online shooter weet te combineren met de verfrissende humor van Plants vs. Zombies. Ervaar Peggle 2 in z'n ultieme vorm met de Magical Masters Edition! Hij bevat alle add-on-content die tot nu toe is uitgebracht: nieuwe meesters, kostuums, levels, uitdagingen en meer. Deze editie zit vol met plezier (en regenbogen)!