POLSKA GUROM
Vier de ongelooflijke Poolse game-ontwikkeling met de POLSKA GUROM-bundel, die vier unieke ervaringen samenbrengt in één ultiem digitaal pakket! Beheers hilarische, op fysica gebaseerde rijvaardigheid en logische puzzels in Do You even Forklift?, en geniet vervolgens van retro-vibes en absurde humor met een hongerig caviaatje in Gruniożerca Trilogy. Ga daarna de strijd aan in intense arenagevechten om een onsterfelijkheidvloek te verbreken in Death Kid, en sluit af met het verdedigen van de hemel in de hectische tower defense bullet hell-mashup Otherwar. Scoor deze geweldige collectie vandaag nog en wissel naadloos af tussen hilarische fysica, retro-nostalgie, snelle actie en strategische gevechten wanneer je maar wilt.