Polimines Deluxe
Polimines Deluxe combineert Minesweeper en Nonograms voor een boeiende puzzelervaring. Dompel jezelf onder in een moeilijk spel waarin logisch denken centraal staat en overal verborgen patronen voorkomen. Alle niveaus zijn met de hand ontworpen, zodat raden nooit nodig is.