Police Simulator: Patrol Officers: Contraband Expansion
De Contraband Expansion voegt een nieuwe dimensie toe aan Police Simulator: Patrol Officers. Vanwege personeelstekorten aan de grens moet jouw bureau aan de bak om twee volledig operationele posten te bemannen bij de snelweg. Inspecteer documenten en regel het verkeer met camera's en spijkermatten. Voer bij voldoende verdenking extra controles uit, waarbij je kofferbakken, interieurs en motoronderdelen doorzoekt op smokkelwaar. Gebruik geavanceerde instrumenten, zoals een biometrische kiosk, inspectiespiegels en analyseapparaten. Gebruik een niet-dodelijk geweer om verdachten veilig staande te houden. Kruip achter het stuur van de robuuste Titan Police SUV, die is gebouwd voor achtervolgingen en controles. Beland in dynamische situaties: NPC's kunnen proberen te ontsnappen, wat leidt tot achtervolgingen te voet of in voertuigen die kunnen overlopen in de Highway Patrol DLC. Vanaf grenstorens hou je met behulp van een verrekijker en hekwerken overtreders in de gaten en bewaak je de veiligheid. Deze functies lopen naadloos over in stadspatrouilles en verrijken je carrière met meer verscheidenheid, authenticiteit en uitdaging. Deze DLC bevat: Nieuwe gameplay 2 grensstations bij de snelweg. Controles van documenten, voertuigen en personen bij toegangspunten. Stationaire inspecties met dynamische situaties. Meer arrestatiescenario's en verzet van verdachten. Inspectiesystemen Primaire inspectie: hokje met spijkermatten en camera's. Secundaire inspectie: doorzoek kofferbakken, interieurs en motorblokken. Biometrische kiosk voor gegevens van burgers. Uitrusting Inspectiespiegel voor verstopte smokkelwaar. Analyseapparaat voor drugs/chemicaliën. Niet-dodelijk geweer om vluchtende NPC's te stoppen. Voertuigen Titan Police SUV voor patrouilles en achtervolgingen. Dynamische situaties NPC's kunnen vluchten en achtervolgingen in gang zetten (die worden uitgebreid met de Highway DLC). Grenstorens om indringers te spotten. Hekwerken en verrekijker om de grens te bewaken. Integratie Functies te gebruiken in stadspatrouilles. DLC's creëren samen unieke scenario's. Volledige ondersteuning voor multiplayer en het delen van DLC's.