Please Fix The Road
De wegen zijn weer kapot. En de paden ook. De stoepen. De meren (???) Oh jee. En nu is het jouw taak om ze allemaal te repareren! Elk level geeft je een beperkte set hulpmiddelen waarmee je alle auto's, boten, treinen of dieren van A naar B kunt verplaatsen. Deze dieren zijn uiteraard kittens, honden en... schattige roze lama's. Met je middelen voor massavernietiging (en massareparatie) kun je verschillende delen van de weg vernietigen, roteren, kopiëren, verwisselen, verhogen, verlagen, duwen of verplaatsen. En van de meren. En paden. En nog heel veel meer! Je reparatie hoeft niet mooi te zijn, het moet gewoon werken! Dus... repareer de weg en veel plezier!