Planet Zoo: Zuid-Amerikapakket
Verfraai je dierentuin met meer dan 250 omgevingsstukken geïnspireerd door het fantastisch gevarieerde continent Zuid-Amerika. Kom alles te weten over vijf unieke nieuwe dieren, verzorg ze en bouw je eigen dierentuin op met unieke begroeiing en architectuur, van het levendige groen van het Amazonebekken tot de hoogten van het Andesgebergte. Belangrijkste onderdelen Doe eens wild Haal vijf nieuwe, typisch Zuid-Amerikaanse dieren naar je dierentuin: de jaguar, de lama, het kapucijnaapje, de reuzenmiereneter en de roodoogmakikikker. Elk van deze dieren heeft zijn eigen behoeften, zoals voor het verblijf. Aan jou de taak om ze allemaal gezond en tevreden te houden in je dierentuinen. Meer dan 250 nieuwe omgevingsstukken Creëer je eigen jungleavontuur! Bouw een Azteekse tempelingang voor je dierentuin, geef je verblijven thema mee met schatten uit oude beschavingen of bouw je eigen regenwoud. Kies uit meer dan 250 nieuwe omgevingsstukken zoals gebouwen, landschap en begroeiing, en laat je inspireren!